Väga hea lugemine ja õnnestunud reis, kuna ma nädala lõpus laeva, siis mõjus täpselt nagu sool haavale,
veel sitem oodata
Kõrguste vahedest lähtuvalt on tundras liikumise põhimõte - püsi samal kõrgusel, kui saad. Muudest faktoritest lähtudes, nagu metsa või põõsavöönd, plirts-plärts jms tuleb ikka valida sitematest parim ja arvestada kokkuvõtlikult, mida üks või teine asi tähendab.
Metsavööndis on radu raske leida aerofotolt, mingitel juhtudel näed katkeid, kui oskad otsida
Vahest tasub otsida nii aerofotolt, kui sõita mööda maanteed üliaeglaselt ja otsida reetlike märke atv laadimiskohast. Enamus radu põhjanorras on seotud jahi ja marjadega, vahest harva ka muude asjadega, näiteks metsa sisse peidetud suvila kunagine transpordirada, elektriliiniehitus jms, ju saab paraleeli ka rootsiga tõmmata.
Kaldapüügi kohta läks teil kenasti ookeanipüük, ääremärkusena mainiks, et norras delfiine pole, on pringlid.
Kiidan ka selle eest, et putukate osa sai ära mainitud jutus.